رفتن به نوشته‌ها

بزرگترین حمله DDoS تاریخ توسط یک پسر 17 ساله

بدون شک از حملات دیداس – DDoS  ماه های گذشته به سایت Spamhaus مطلع هستید؛حمله ای که به بزرگترین حمله DDoS تاریخ مشهور شد ؛ ترافیکی حدود 300 گیگابیت برثانیه که بر سرعت اینترنت کشور های زیادی تاثیر گذاشت !

به صورت غیر رسمی اعلام شد که این حمله از طرف Cyberbunker به دلیل اضافه شدن به لیست اسپم Spamhaus انجام شده است؛ حرکتی انتقام جویانه که دنیا را شکه کرد !

DDoS
DDoS

می توانید اطلاعات کامل در خصوص این حمله را در سایت زیر بخوانید:

http://weblogina.com/article/inside-the-biggest-cyberattack-in-history/

یک نوجوان 17 ساله اهل لندن به تازگی به انجام حملات DDoS سال گذشته به شرکت Spamhaus در قبال دریافت وجه اعتراف کرده است.این نوجوان (که به دلایل حقوقی نامش فاش نشده است ) به اتهام ایجاد بستری برای پولشویی و همچنین در اختیار داشتن تصاویر مستهجن مورد محاکمه قرار گرفته و همچنین پلیس طی بیانیه ای اعلام کرد:

نوجوان 17 ساله ای از لندن پس از تحقیقات آزانس ملی جرائم  به جرم خود از قبیل زیر پا گذاشتن قوانین سو استفاده از کامپیوتر؛پول شویی و ساخت تصاویر زشت اعتراف کرده است؛او در آوریل سال 2013 حملات DDoS را انجام داده است که منجر به اختلالات در مبادلات و سرویس های اینترنتی دنیا شد؛ در هنگام دستگیری وی تعدادی لوازم الکترونیکی نیز ظبط شد تا تاریخ 9 ژانویه 2015 که منتظر حکم نهایی باشد.”

با توجه به سن زیر 18 سال او ؛ این پرونده از طریق دادگاه جوانان سبز کمبرول لندن پیگیری خواهد شد.

این نوجوان با هدف شرکت Spamhaus یک حمله DDoS گسترده علیه شبکه های کلود فلر راه انداخت که در نهایت منجر تحت پیگرد قرار گرفتن  دستگیری وی شد.

در این حمله با استفاده از DNS reflection حملات بزرگی با حجم 300 گیگابیت بر ثانیه انجام شد که بزرگترین نوع این حمله در تاریخ ثبت شد ! البته با توجه به سن کم او احتمال وجود افراد دیگر در این حمله دور از انتظار نیست.

منبع:http://www.theregister.co.uk/2014/12/17/london_teen_pleads_guilty_to_spamhaus_ddos

منتشر شده در اخبار

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *